APOCALIPSA DUPA TATOIU/PAMFLET

Oamenii de ştiinţă avertizează că asteroizii ar putea cădea pe pământ timp de 100 de ani. Aceştia atenţionează că un asteroid uriaş ar putea ciocni Pământul până în anul 2020 şi ar putea duce la diparitia vieţii, potrivit „Sunday Express”


1.Eu sunt Alfa şi Omega, începutul şi sfârşitul televiziunilor iar aceia care vor crede în vorbele Mele vor avea viaţă veşnică iar cei ce vor cuteza să spună că Sunt o martafroaica incultă şi că râd că proastă în p.(cum a zis şi Becali) o vor sfârşi în flăcările Gheenei unde e văicăreala continuă şi scrâşnirea dinţilor..Amin.
2.Pe când stăteam în şezlong şi mă scărpinăm în posterior mi s-a arătat clar tot ce va fi.Jale, nenorociri şi creşteri de preţuri la cosmeticalele pe care le comercializez.
3.Mi s-a arătat un asteroid mare cât datoriile României care loveşte Terra şi le îngrozeşte pe fetele de pe centură obligându-le să dubleze preţul.Vai acelor bărbaţi care vor râde de Mine, căci ei vor fi printre primii loviţi la buzunar!
4.Am mai văzut şapte îngeri trimişi de Domnul să colecteze Taxa pe stâlp alungaţi de mulţime cu pietre, roşii stricate şi ouă clocite.Şi iarăşi Va zic vouă :puneţi mâna şi pocăiţi-vă, cât mai e vreme, căci aceia care vor lua numele Meu în deşert o vor sfârşi nasol.
5.Tot atunci am văzut un balaur cu de şapte ori şapte capete şi fiind lucrătură Diavolului, totalul lor era de 65! Fericiţi cei ce vor desluşi această pildă, căci în Rai ei vor fi scutiţi de TVA şi vor beneficia şi de amnezie fiscală.
6.Cutremuraţi-va, necredincioşilor care luaţi spusele Mele la mişto, căci amară va va fi soarta! Meteoriţii vor cădea ploaie pe capetele voastre şi loviturile lor vor face să crească şi preţul Gigacaloriei!
Acest material este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY