KLAUS IOHANNIS: SCRISORELE DIN CONCEDIU

Dragă Naţiune! Eu şi Carmen suntem în Germania la tuşica Merkel. Ne-am gândit că dacă facem economie şi ne ţine ea pe cazare şi mâncare moca, mai punem un ban deoparte pentru o nouă locuinţă.


Ghinion. Mătuşa ne-a zis că dacă vrem să dormim, singurul loc pe care îl are liber e în parc şi că mâncarea nu-i ajunge nici pentru ea aşa că ne-a mâncat tot ce aveam adus din ţară.
Amintire. Din Oceanul Pacific /A ieşit un peste mic /Şi pe coada lui scria: E greu în Germania.
Dragă Naţiune. Ne-am dus în Cuba unde Raul Castro ne-a invitat ca semn al destinderii. Nu ne place. Toţi fumează trabucuri şi e fum de-l tai cu cutitul.
Amintire. Multe uită omu’n viaţă /Multe am uitat şi eu /Dar de bei un schnaps la gheaţă/ Să mai uiţi e foarte greu.
Dragă Naţiune. Am ajuns în Cipru. Ca să ne putem plăti cazarea, Carmen a decis să-i înveţe engleză pe cei de la cantina hotelului, dar a constatat că ăia stăpânesc limba asta mult mai bine decât ea.
Dragă Naţiune. Suntem în Hawaii, dar ăştia au pretenţia să plătim ce consumăm.Ne întoarcem în ţară unde totul e gratis.
Acest material este un pamfflet şi trebuie tratat ca atare.

Urmăriți-ne pe;  FacebookYouTubeG+Twitter

SURSA: stiri24ore.ro
Citește alte articole, AICI


Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY