Ponta: Azi dimineață m-a sunat domnul Dragnea și mi-a propus să fiu ministru

Secretarul general al Guvernului, Victor Ponta a declarat miercuri, în timp ce în plenul reunit al Parlamentului se dezbătea moțiunea de cenzură inițiată de PSD și ALDE că a fost sunat de dimineață de Liviu Dragnea, care i-a oferit o funcție de ministru.

Ponta a declarat că a avut mai multe discuții cu președintele PSD Liviu Dragnea în ultimele zile, pentru a căuta soluții pentru ieșirea din criză.
”Am căutat o soluție să păstrăm guvernul și să nu mergem în seara asta la Cotroceni”, a spus Ponta.
Ultima discuție a avut loc miercuri de dimineață, înainte de ședința în care se dezbate moțiunea de cenzură împotriva guvernului Grindeanu, la inițiativa lui Liviu Dragnea, care a cerut din nou ca Grindeanu să demisioneze.
”Astăzi de dimineață a sunat domnul Dragnea”, a mai afirmat Ponta, care a precizat și care a fost oferta președintelui PSD: ”Să fim miniștri, dar nu vreau să fiu ministru”.
Ponta a mai spus că i-a fost dată chiar posibilitatea să aleagă un portofoliul. Întrebat dacă putea să fie și propunerea de premier, fostul președite al SD a afirmat ”Nu pot să fiu prim ministru, pentru că eu am renunțat la funcția de prim ministru atunci când domnul Uncheșelu mi-a făcut dosar și când voi avea o decizie a justiției, atunci pot să fiu în orice funcție”, a mai spus Ponta.
sursa: stiri24ore.ro

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY