PSD a decis să depună moțiune de cenzură împotriva Guvernului Grindeanu


PSD a decis să depună moțiune de cenzură împotriva Guvernului Grindeanu, au decis membrii CExN în ședința de joi, potrivit unor surse politice.

Membrii Comitetului Executiv al PSD au decis joi să depună moțiune de cenzură împotriva Guvernului Grindeanu, după ce actualul premier a refuzat să își depună demisie ca urmare a retragerii susținerii politice din partea PSD și ALDE.


Toți miniștrii din Cabinetul său au demisionat, iar actele au ajuns, joi, la cabinetul premierului Sorin Grindeanu.
Acesta are la dispoziție 15 zile să ia act și să le transmită Administrației Prezidențiale, șeful statului urmând să semneze decretele de revocare.
Dragnea: Erau miniștri care au vrut să plece din Guvern din cauza lipsei de comunicare
Președintele PSD, Liviu Dragnea a declarat că partidul va depune luni moțiunea de cenzură la adresa Guvernului Grindeanu, susținând că de două-trei luni mai mulți miniștri se plâng de lipsa de comunicare din Executiv.
”Miniștrii veneau și se plângeau de două-trei luni că nu reușesc să aibă o comunicare cu premierul și că sunt blocaje administrative. Am avut mai multe discuții cu Sorin Grindeanu că se vor regla aceste lucruri. Au fost mai mulți miniștri care intenționau să plece din Guvern. Le-am cerut să nu facă asta”, a declarat Liviu Dragnea, după ședința CExN în care s-a decis depunerea unei moțiuni de cenzură împotriva Guvernului Grindeanu.
Liderul PSD a anunțat că aceasta va fi depusă luni și votată miercuri.
”Am luat cunoștință de declarațiile de la Cotroceni legată de scrisoarea trimisă de noi și ALDE, prin care l-am informat de deciziile de ieri. Ca atare, am luat decizia ca luni să se depună o moțiune de cenzură, iar miercuri să fie dezbătută și votată. Nu ne-am dorit această situație. O regret, dar aici am ajuns”, a mai spus Dragnea.
SURSA: stiri24ore.ro

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY