TORNADA UCIGAŞĂ

Ploile torenţiale, vânturile puternice şi temperaturile neobişnuit de scăzute pentru această perioadă a anului i-au pus pe români pe gânduri! Când însă au mai şi aflat că în ţară a fost semnalată şi o tornadă chiar şi cei mai sceptici au zis că vine Apocalipsa!


Iată câteva impresii culese din zbor chiar de la locul tornadei de către reporterul nostru special Adelin Pestritor:
Gigi, clopotar:Trăgeam de frânghia clopotului şi o forţă imensă îmi trăgea de clopot înapoi. Atunci am jurat că mă las de băutură, dar când a stat tornada, m-am răzgândit.

Gogu, gospodar: Când am văzut ograda golita de păsări  şi cei doi purcei, Romulus şi Remus, am dat vina pe o şatră care s-a aciuat în capul satului, dar pe urmă am aflat de pe Naţional Geografic că a fost ce-a fost şi mi-am recuperat vietăţile din satul de peste deal.  
Măriuca, învăţătoare: Îi învaţam pe copii cum se înaltă un zmeu şi atunci am văzut cum vântul i-a înălţat pe toţi

Ilie Ciomag: -  Venisem beat de la cârciumă şi când am văzut că nevasta-mea nu-mi deschide poartă, am vrut să sar gardul.Atunci am văzut că gardul se ridicase la vreo 50 de metri în aer şi că nu mai aveam cum să-l sar.

Panseluţa Emanuel, activist PSD: Lipeam afişe electorale şi când am văzut că-mi dispar cu perete cu tot, am crezut că ne lucrează  adversarii politici şi am început să-i înjur de mama.
Acest material este un pamflet şi trebuie tratat ca atare.

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY