TUDOREL TOADER, DESPRE UN NOU MANDAT LA MJ: NU RĂSPUND LA ÎNTREBĂRI NEPUSE, IPOTETICE

Tudorel Toader, ministrul interimar al Justiţiei, a refuzat, marţi, să precizeze dacă va rămâne în funcţie, precizând că nu răspunde unor întrebări "nepuse, ipotetice."


"Dacă mi se va pune această înrebare voi da un răspuns. Eu îmi voi îndeplini obligaţiile până în ultimul minut.
La orele 13.00 am audienţe, am dosare pe care să dau avize în vederea primei şedinţe de guvern.
Până în ultimul moment sunt la birou şi îmi fac datoria. Dacă voi fi întrebat, voi răspunde. Dacă nu, evident că nu răspund la întrebări nepuse, ipotetice", a declarat Tudorel Toader întrebat fiind dacă a discutat cu coaliţia de guvernare despre continuarea activităţii la minister.
Lia Olguța Vasilescu, ministrul Muncii în Cabinetul Grindeanu, a declarat, luni seara, după ce președintele Klaus Iohannis l-a desemnat pe Mihai Tudose pentru funcția de premier al Românei, că probabil va ocupa și își va păstra portofoliul și în următorul Guvern.
"Probabil că da, voi ocupa în continuare portofoliul de la Muncă", a declarat Lia Olguța Vasilescu la România TV.

Urmăriți-ne pe;  FacebookYouTubeG+Twitter

sursa: stiri24ore.ro
VEZI:

Top 10 cele mai TARI BANCURI


VEZI MAI MULTE BANCURI

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY