6 semne că ai de-a face cu un PREFĂCUT


Știi vorba aceea: când ceva pare prea bun să fie adevărat, probabil că așa și este. Este valabil și în cazul oamenilor care sunt foarte drăguți și care par să îți vrea doar binele. Dar asta nu înseamnă că trebuie să devenim paranoici și să nu credem nimic din ceea ce pare bun în viața noastră. Este nevoie doar un pic mai multă atenție și de a ști care sunt semnele că o persoană doar se preface că este bunăvoitoare.
Iată cele mai puțin evidente semne că o persoană se pregătește să îți înfigă un cuțit în spate.
1. Are multe pretenții 
Persoanele care par drăguțe dar care, în realitate, sunt manipulatoare, au foarte multe pretenții de la cei din jurul său. Aceste persoane se cred superioare și le place să îi domine pe cei din jur și să se folosească de ei pentru a-și îndeplini propriile scopuri. Trebuie să pui piciorul în prag și să refuzi să le faci pe plac.

BANCURI, GLUME, CATERINCĂ

2. Stârnesc sentimente negative 
După ce vorbești cu o persoană care chiar este drăguță, te simți pozitiv. Dacă, în schimb, ai sentimente negative pe care nu ți le poți explica, înseamnă că intuiția ta știe mai bine cu cine ai de-a face. Ascultă-ți subconștientul și îndepărtează-te de o asemenea persoană.
3. Limbajul corpului 
Persoanele manipulatoarea știu cât de important este contactul vizual, așa că vor încerca cu orice preț să te facă să te uiți cât mai mult în ochii lor, chiar dacă asta te face să te simți inconfortabil. În plus, și limbajul corpului este important. De exemplu, un semn clar că cineva încearcă să te manipuleze este că te atinge deasupra liniei umerilor.
4. Este foarte convingător 
Pentru persoanele prefăcute, persuasiunea este un joc și trebuie să îl câștige de fiecare dată. Își vor folosi toată armele să te convingă să faci ceea ce vor ei, iar farmecul lor și modul abil în care vorbește te vor prinde ca într-o vrajă. Așadar, fii foarte atent/ă la modul în care vorbește cineva.
5. Are un umor insultător 
Dacă folosește umorul pentru a râde de oameni, nu este prea ok. Asta îi face să se simtă superiori și le dau sentimentul fals că ar deține controlul. Dacă de fiecare dată când cineva spune un lucru jignitor despre altă persoană, adaugă imediat „glumeam”, să știi că nu glumește deloc.

6. Este egocentrist
De câte ori vorbești cu o asemenea persoană prefăcută, vei observa că face în așa fel încât discuția să fie despre el/ea. Indiferent ce subiect de discuție ai aborda, va găsi o modalitate de a se pune pe sine în prim plan, mai rău decât adolescentele regine ale dramelor. Manipulează atât de bine și de ușor discuțiile, încât îți este foarte greu să apuci să spui și tu ceva.

BANCURI, GLUME, CATERINCĂ

CITEȘTE ȘI ARTICOLUL URMĂTOR:
Cele mai SATISFĂCĂTOARE 12 idei de răzbunare
Știm că se spune că răzbunarea este arma prostului, dar asta doar pentru că majoritatea actelor de răzbunare nu sunt la fel de elaborate și de ingenioase precum cele pe care urmează să vi le prezentăm. Dacă nu ai încredere că persoana care te-a rănit va primi ceea ce merită din partea destinului sau dacă nici măcar nu crezi în karma, atunci poți lua situația în propriile mâini.
Cine râde la urmă, râde mai bine! Un act de răzbunare te va face să simți mai bine, dar asta nu înseamnă că trebuie să te transformi într-o persoană răutăcioasă și răzbunătoare. Iată câteva sugestii ingenioase:
1. „Este foarte enervant să citești ceva în transportul în comun, iar persoana de lângă tine să tragă cu ochiul. Pentru a evita asta, am început să citesc doar materiale în limbi străine.”
2. „Eram la o petrecere și i-am dat țigara mea unui amic. El a dat-o mai departe și s-a plimbat pe la tot grupul înainte să vină la mine. Mi s-a părut aiurea, așa că am întrebat cu voce tare dacă deranjează pe cineva că am herpes pe interiorul buzei. Nu era adevărat, dar am vrut să văd ce fețe fac.”
3. „Colega mea de cameră are părul foarte lung și înfundă mereu scurgerea din baie, dar nu pare să îi pese. Așa că nici mie nu mi-a păsat când firele ei de păr au ajuns în toate caserolele ei cu mâncare din frigider.”
4. „Când stăteam să am grijă de două fete adolescente, una dintre ele i-a distrus rochia cea nouă a surorii sale, pentru că nu voia să meargă în oraș cu ea, ci să stea acasă să facă o videoconferință cu iubitul ei. N-a mai apucat, pentru că am tăiat cablul de la internet.”
5. „Mă săturasem ca nepotul meu să-mi tot umble în locuri, așa că am lipit un poster cu un personaj din filmele de groază într-un loc unde să-l vadă de cum aprinde lumina. S-a speriat atât de mult, că nu a mai pus niciodată piciorul în camera mea.”

BANCURI, GLUME, CATERINCĂ

6. „În școala generală, aveam un coleg care vorbea foarte urât. La un moment dat, eu a trebuit să îi dau un borcan, cu instrucțiunea de a pune câte un bănuț acolo pentru fiecare înjurătură pe care o mai spune. Nu a fost ideea vreunul profesor, ci a mea, iar la sfârșitul anului am plecat acasă cu cei 15 dolari care s-au strâns în borcan.”
7. „Un prieten al meu a zis o glumă deplasată despre mama și a refuzat să își ceară scuze, așa că i-am transmis un fișier care conținea o avertizare de viruși. Ca rezultat, și-a copiat toate fișierele pe cd-uri și a reinstalat windows și toate programele. I-am făcut asta de dori și nici nu a bănuit că eu am fost responsabil.”
8. „Fostul meu coleg de apartament îmi fura cele mai interesante cupoane de reduceri, așa că într-o zi am printat unele false pe care a încercat să le folosească într-un fast food.”
9. „Fratele meu mi-a pus sare în ceai, așa că i-am înfășurat toată mașina în folie alimentară.”
10. „În timpul unei serii de conferințe, o colegă enervantă comenta întruna și deranja pe toată lumea. În pauză, m-a rugat să o ajut să își seteze contul de email pe telefon. În timp ce făceam asta, am setat și o alarmă pentru a doua zi, în timpul prezentării ei.”

11. „Sora mea era hărțuită de unul dintre colegii ei de la serviciu, așa că i-am folosit adresa de email pentru a-l înscrie la newsletter-ele tuturor site-urilor erotice pe care le-am găsit, peste o sută la număr. Am făcut asta pe adresa lui de email de la serviciu.”
12. „Colega mea de apartament îmi tot umbla în lucruri. Ca să mă răzbun, i-am pus un cod de bare în căptușeala genții, așa că piuai toate alarmele din magazinele în care mergea. A durat luni de zile până să își dea seama care este problema.”

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY