"Am o surpriza pentru tine". Un barbat si-a legat sotia la ochi si i-a taiat degetele. Motivul este ingrozitor

Un barbat si-a mutilat sotia, iar acum risca sa fie condamnat pe viata la inchisoare. Acesta i-a taiat degetele de la mana fiindca tanara a inceput sa invete fara permisiunea lui.


Gelozia ii orbeste pe unii intr-un fel in care nici nu ne putem imagina. Un barbat, in varsta de 30 de ani, i-a taiat degetele sotiei pentru a o opri din invatat.

"Am o surpriza pentru tine", i-a spus acesta in timp ce a legat-o la ochi. Tanara a crezut ca acesta urmeaza sa ii daruiasca un cadou, insa, barbatul a recurs la un gest ingrozitor. I-a taiat degetele ca sa nu mai invete.

Cei doi soti sunt imigranti in Emiratele Unite Arabe. Barbatul a avertizat-o de mai multe ori pe femeie ca nu este de acord ca ea sa invete si ca daca nu se opreste "va suferi consecintele".
Citește; Soțul ei a murit imediat după nuntă. Privind mai apoi pozele, văduva a descoperit un detaliu cumplit

"Dintr-o data a venit si m-a legat la ochi si mi-a legat si mana. Mi-a bagat si ceva in gura si mi-a zis ca are o surpriza pentru mine, un cadou. Insa, mi-a taiat degetele", a declarat tanara, potrivit Daily Mail.

Se pare ca barbatul era gelos pe sotia lui fiindca avea mai multe studii decat el. Din pacate, medicii nu au putut sa ii reataseze degetele femeii.

Citește și:


Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY