Probleme de top-model: ”Nimeni nu vrea să fie cu mine pentru că am sânii prea mari”

Emily Ratajkowski este una dintre cele mai cunoscute și apreciate fotomodele din lume, însă asta nu îi aduce mereu fericire.

Ea a abordat într-un interviu recent, oferit ediției australiene a Harper's Bazaar, principalele probleme cu care se confruntă. Unul dintre necazurile ei este cu totul neașteptat: are sânii prea mari!
”E ceva ce mi se întâmplă des: oamenii mă văd și spun ”Oh, e prea sexy!” Pe urmă, însă nu vor să lucreze cu mine pentru că sânii mei sunt prea mari. Ce e în neregulă cu ei? E o parte frumoasă a corpului meu și vreau să mă bucur de ei. Ce dacă sunt mari sau mici? De ce ar fi o problemă?”, a spus Emily.
Pe de altă parte, fotomodelul nu se poate plânge că duce lipsă de oferte pentru pictoriale sau ca să reprezinte diferite branduri, așa că reacția ei a luat pe multă lume prin surprindere.









Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY