Este cel mai bătrân angajat din România!


Este cel mai bătrân angajat din România! Când mii de romani stau degeaba pe ajutor social, hunedoreanul de 99 de ani lucrează cu carte de muncă! Uite ce face şi cât câştigă bătrânelul
Un bătrân de 99 de ne da tuturor o lecţie de ambiție și seriozitate. Ștefan Gros este numele lui. Este un cioban din satul Vâlceluța, județul Hunedoara, în vârstă de aproape 100 de ani! Dar el nu este genul de om care să stea acasă să aştepte pensia. Nea Fanica este om în putere şi în continuare îşi vede de oile lui dragi. Lucrează cu contract de muncă la stâna unui om de afaceri din Hunedoara, care îi răsplăteşte munca cu suma de 1000 ron pe lună. Nea Fanica este de departe cel mai bătrân angajat din România!


“Nepoţii şi copii tat îmi spun că să mai las mersu’ la oi, dar io le-am spus şi le zâc ş-acuma: dacă vreţi să mă omorâţi, nu mă mai lăsaţi să urc cu oile la munte! În martie încep să fete oile şi mă duc la turmă, iar în luna mai urc la stână, pă munte. Pe mine dragostea lui Dumnezeu şi dragostea mea pentru oi şi pentru munte m-or ţinut atâta-n viaţă”, a declarat Nea Fanica în “Glasul Hunedoarei”, publicație care a prezentat acest caz întregii Romanii.
Pe lângă salariu, Ştefan Gros mai ridică 400 de lei pensie de agricultor și încă 400 de lei ca veteran de război.


„Am fost la oi de mic. Asta am făcut mereu și asta îmi place să fac și acum, la 99 de ani”, mai spune bătrânul. A trecut printr-un război, s-a luptat cu un urs la un moment dat, dar a mers înainte. Omul a înţeles de acolo de sus, din vârful muntelui, având o bâtă de cioban în loc de iPad, care e esenţa vieţii: „Eu am muncit mereu numai bani cinstiți. Pun capul pe cojocul meu, mă culc lângă oi și dorm liniștit. Mă mai deranjează numai ursul când vine”.

Jos pălăria pentru domnul Ştefan Gros, un om simplu, un om bun, care nu şi-a pierdut coloana vertebrală. Cu toţii trebuie să învăţăm de la el. Îi dorim tot binele din lume şi putere de muncă pentru încă 100 de ani!!! POATE TE INTERESEAZĂ ȘI;

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY