Povestea multimilionarului care trăieşte de 20 de ani singur pe o insulă.

De ce a luat această decizie și ce a făcut cu toți banii câștigați
Te-ai gândit vreodată cum ar fi să trăieşti singur, alături de un câine, pe o insulă? Ei bine, un australian face asta de 20 de ani. Atunci când se plictiseşte, spune că se mai uita la clipuri pe YouTube.

CITEȘTE BANCUL ZILEI

David Glasheen are 73 de ani şi de 20 locuieşte pe o insulă din nord-estul Australiei. „N-aş putea fi mai liniştit şi mai fericit în alt loc”, spune el relatează Debarbati.ro
David s-a mutat pe Restoration Island în 1997. În tinereţe, acesta a fost multimilionar, însă în 1987 a pierdut, după o prăbuşire a cotelor bursiere, aproape toată averea. În cea mai bună perioadă a sa din punct de vedere financiar, acesta avea circa 28.4 milioane de dolari.
David locuieşte acum alături de căţeluşa Polly, care îi ţine companie. Acesta şi-a construit un aşezământ pe insulă şi are tot ce îi trebuie.
„Când am venit aici, eram bolnav după bani. Banii sunt cei care îi îmbolnăvesc pe oameni. Din cauza asta mi s-a distrus şi căznicia.



Locuind singur îţi lipsesc conversaţiile inteligente şi contactul cu alţi oameni. Mi-ar plăcea să mai locuiesc cu cineva aici. Sau cu câteva fete care să mă viziteze de câteva ori pe an”, a spus el, aruncând şi o mică glumă la final.
„Îmi place aici pentru că e pace şi armonie. Sigur, există şi lucruri periculoase în natură, cum sunt crocodilii de apă sărată. Nu am o rutină exactă şi asta îmi place cel mai mult. Fiecare zi este diferită, fac ce vreau atunci când vreau. Dacă nu vreau să fac ceva, nu fac”, mai spune el.
David s-a născut la Sydney din părinţi irlandezi. Familia să se ocupă cu mineritul aurului în Noua Guinee înaintea marii crize financiare din anii ’80.
La scurt timp după ce mariajul sau s-a stricat, acesta s-a lăsat inspirat de o fostă prietenă, care i-a spus că ar vrea să trăiască pe o insulă.
Pe insulă, David are generator care funcţionează cu combustibil, dar şi panouri solare. Astfel, acesta are chiar şi internet şi spune că se mai uită din când în când pe YouTube la diverse clipuri.
O dată pe an, acesta merge în civilizaţie şi îşi cumpără alimente. Preferatele sale rămân dulciurile.
POATE TE INTERESEAZĂ ȘI;

Comentarii

RECOMMENDATION OF THE DAY